/
Vrátenie tovaru a reklamácie

VRÁTENIE TOVARU A REKLAMÁCIE

VRÁTENIE TOVARU

V prípade vrátenia tovaru môžete využiť službu Packeta – Spätná zásielka.

 

Ako postupovať pri vrátení tovaru?

  • Tovar, ktorý chcete vrátiť aj so všetkými potrebnými dokumentami (formulár na vrátenie – vid nižšie) bezpečne zabalíte a zanesiete do podacieho miesta Packety (Zásielkovne) podľa vášho výberu.
  • Tam nadiktujete ID odosielateľa pre spätnú zásielku – ID nášho obchodu je 90327954. Na mieste sa v Packete vytlačí štítok a vám sa vytlačí potvrdenie o prijatí zásielky. Tovar nám bude doručený do obchodu a na mieste nič neplatíte.

Náklady spojené s vrátením tovaru v zmysle § 10 ods. 3 znáša spotrebiteľ a táto suma Vám bude odpočítaná od sumy na vrátenie peňazí za tovar.

 

Tovar môžete vrátiť do 14 dní od prevzatia zásielky.

STORNOVANIE OBJEDNÁVOK

Uskutočnenú objednávku je možné stornovať e-mailom zaslaným na adresu objednavky@sebronarms.sk.

 

O stornovaní objednávky Vás budeme informovať.

REKLAMÁCIE

Vyplňte formulár a uistite sa, že vyplnené údaje sú správne.
Reklamovaný tovar spolu s formulárom a dokladom o zakúpení (faktúra, pokladničný blok) zašlite na adresu:
SEBRON s. r. o., Veľkomoravská 2910/38A 901 01 Malacky.

Ak potrebujete poradiť, môžete tak urobiť na e-mailovej adrese reklamacie@sebronarms.sk.

Vyhľadávanie